









Clair-obscur és el catàleg de l’exposició homònima impulsada per la Pinault Collection i publicada per Éditions Dilecta. L’exposició i el llibre que l’acompanya exploren el concepte de clarobscur a través d’una selecció d’obres contemporànies, posant en diàleg artistes i pràctiques al voltant de la llum, l’ombra i la percepció visual. La coberta del catàleg incorpora una obra de Victor Man, que sintetitza aquest enfocament.
Especialitzada en publicacions d’art, Dilecta col·labora habitualment amb institucions culturals i col·leccions internacionals. Pinault Collection és una de les col·leccions privades d’art contemporani més rellevants a nivell internacional, amb seus expositives a París com la Bourse de Commerce. A través del seu programa editorial, promou publicacions que documenten i amplien el discurs de les seves exposicions.
Des de Nexe Impressions hem gestionat la producció del catàleg, que combina 168 pàgines en Gardapat 13 Kiara de Lecta amb 88 pàgines en Munken Print White 1.8 de Munken Paper. La coberta compta amb un folre en Wibalin Natural 135 g de Winter & Company i un cromo en Gardapat 13 Kiara que es col·loca sobre un baix relleu sec treballat prèviament. La impressió s’ha realitzat en offset LED UV en quadricromia, en excepció de les guardes, impreses en offset tradicional. L’enquadernació és en tapa dura folrada, amb cartró gris de 3 mm, llom pla i capçades negres, i es completa amb un stamping.
Especificacions
Format
21,8 x 28 cm
Paper
Interior (168 pàgines): Gardapat 13 Kiara 115 g de Lecta
Interior (88 pàgines): Munken Print White 1.8 70 g de Munken Paper (Arctic Paper)
Guardes: Offset blanc 160 g
Folre tapes: Wibalin Natural 135 g de Winter Company
Cromo coberta: Gardapat 13 Kiara 150 g de Lecta
Impressió
Interior: 4/4 Offset LED UV
Guardes: 4/4 Offset tradicional
Cromo: 4/0 Offset LED UV
Enquadernació
Tapa dura folrada, amb cartró gris de 3mm, llom pla, capçades negres i guardes
Acabats
Stamping a la coberta
Relleu sec a la coberta on s’hi col·loca el cromo